Autor |
Wiadomość |
kamil1983
Bywalec
Dołączył: 24 Wrz 2007
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SLUPSK
|
Wysłany:
Pon 21:42, 24 Wrz 2007 |
 |
Witam Wszyscy pisza o zaletach Delo wiem wspaniale auto dlatego odkladam kazdy grosz zeby sobie takowe kupic... Dobra skonczmy z tym Moze ktos sie wypowie o wadach tego auta ....
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
James
Administrator VIP
Dołączył: 05 Gru 2006
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Okolice Warszawy
|
Wysłany:
Pon 22:58, 24 Wrz 2007 |
 |
Oj... nie ma samochodu bez wad
Co chcesz wiedzieć? Anglicy go budowali i częściowo projektowali, więc sporo jest wad.
Elektryka firmy Lucas. Każdy kto zna tą firmę wie, że ich nieformalny slogan to - The Prince of darkness (Książę ciemności)
Collin Chapman wraz z Lotusem projektował ramę i układ jezdny. Moim zdaniem są trzy możliwości dlaczego taka rama powstała:
1. Collin był nietrzeźwy w czasie procesu projektowego
2. Zrobił to na złość DeLoreanowi
3. Ani Collin, ani Lotus nie mają zielonego pojęcia o układach jezdnych samochodów i dodatkowo brakuje im zdrowego rozsądku.
Delikatne i nie wzbudzające zaufania klapy nad komorą silnika, które pękają, źle pasują i powodują że w deszczu silnik zalewany jest wodą - brudny silnik, piszczące paski, awarie napinaczy.
Moc nieadekwatna do wyglądu - ten samochód powinien mieć 300KM. Z drugiej strony przy dzisiejszych cenach benzyny to może nie jest aż tak duża wada
Tragiczne wręcz umiejscowienie pompy paliwowej połączone z błędami w projekcie ramy powoduje bardzo szybkie zużycie jej.
Niskiej jakości plastiki w kabinie i niedopasowane elementy tapicerki, które wyglądają tandetnie i strasznie skrzypią - właśnie dlatego w moim DeLo z oryginalnego wnętra pozostanie baaaaardzo niewiele.
To chyba tyle na razie W szczegóły techniczne wdawać się nie będziemy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Dagon
Moderator
Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Wto 22:22, 25 Wrz 2007 |
 |
Zawsze mnie właśnie zastanawiała ta klapa. Tj. na ile sprawne jest chłodzenie silnika, by można było zmodyfikować klapę i pozbyć się z niej "wentylacji" pozostawiając oczywiście jakieś elementy, pozwalające na spływanie wody.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
wazzabii
Stały bywalec
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UK
|
Wysłany:
Pon 22:09, 19 Lis 2007 |
 |
rama ogolnie rzecz biorac nie jest za bezpiecznym pomyslem, poniewaz samochod jest chyba za sztywny przy wypadku no i mozemy z tego powodu troche ucierpiec....
co do silnika, to zeby dodac 2 turbo sprezarki (vin502) musimy sporo zmieniac? tloki? wal? korbowody? glowica? zeby zmienic wtrysk z mechanicznego na elektryczny?
moze ktos wglebial sie w ten temat? bo ja jeszcze nie
mial ktos okazje porownac silnik od zwyklego DeLo do tego np. z VIN502 ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Dagon
Moderator
Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Wto 1:03, 20 Lis 2007 |
 |
Cytat: |
rama ogolnie rzecz biorac nie jest za bezpiecznym pomyslem, poniewaz samochod jest chyba za sztywny przy wypadku no i mozemy z tego powodu troche ucierpiec.... |
Jest taki trend, ze konstruktorzy aut wracaja powoli do ram, gdyż odpowiednio zaprojektowane okazują się być bardziej bezpieczne niż konstrukcje samonośne. No ale to dziś. Co do starszych samochodów, to pamiętaj, że pojazd osadzony na ramie ma bardziej stabilną strukturę (co jest niezmiernie istotne przy samochodzie sportowym) oraz jest o wiele bardziej trwały. Konstrukcie samonośne mają to do siebie, że cały czas pracują.
Cytat: |
co do silnika, to zeby dodac 2 turbo sprezarki (vin502) musimy sporo zmieniac? tloki? wal? korbowody? glowica? zeby zmienic wtrysk z mechanicznego na elektryczny? |
Aż tyle to nie. Tylko widzisz... jest wiele osób (ja jestem takim człowiekiem) które nie lubią turbo w samochodzie... Turbodziura mnie po prostu irytuje..
Cytat: |
mial ktos okazje porownac silnik od zwyklego DeLo do tego np. z VIN502 ? |
Poszukaj na sieci wykresów z hamowni. Jestem pewien, że gdzieś je widziałem.
Ja i tak wole "tuning teksański" ;] Stage II w wykonaniu DMC Texas mi się bardzo podoba ;] Bez żadnych badziewnych turbin
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
wazzabii
Stały bywalec
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UK
|
Wysłany:
Wto 11:14, 20 Lis 2007 |
 |
przy 2 turbinach da sie turbodziure zminimalizowac, jedna na niskie, druga na srednie
przyblizysz mi ten tuning teksanski? bo sie tym nie interesowalem tylko nie pisz strona DMC TEXAS i jedzieszzzzzzzz
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
boss-90
Stały bywalec
Dołączył: 31 Maj 2008
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj (Lubelskie)
|
Wysłany:
Wto 18:03, 03 Cze 2008 |
 |
Teraz takie w VW sprzedają niedługo zrobią ich trzy
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez boss-90 dnia Wto 18:03, 03 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
Johns
Moderator
Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 116
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Przemyśl /podkarpacie
|
Wysłany:
Sob 19:26, 07 Cze 2008 |
 |
Przeglądając ostatnio oferty sprzedaży delo na ebay'u natknąłem się na tą :[link widoczny dla zalogowanych] fotkę i nasunęło mi się pytanie: czy przód delo jest z plastiku? w sumie to zderzak wiadomo że jest z plastiku ale czy to co jest nad nim też ? Na stronie dmc texas jest to sprzedawane jako jedna część
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Johns dnia Sob 19:29, 07 Cze 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
 |
 |
Czarza
Początkujący
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sopot
|
Wysłany:
Śro 9:07, 11 Cze 2008 |
 |
Zgadza się. To plastik z przodu i z tyłu. Dlatego pod wpływem temperatury tworzą się tkzw "brwi" nad światłami.
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
 |
 |
Johns
Moderator
Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 116
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Przemyśl /podkarpacie
|
Wysłany:
Czw 10:40, 12 Cze 2008 |
 |
Dzięki za odpowiedź tylko teraz mnie zastanawia jedno: Czy dało by radę dorobić tą "górną"część zderzaka z metalu, najlepiej nierdzewki?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Czarza
Początkujący
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sopot
|
Wysłany:
Czw 10:59, 12 Cze 2008 |
 |
mysle, ze bez problemu. sam o tym kiedyś myślałem. ale byłaby to dość kosztowna operacja.
Gdzieś czytałem, że są wersje z włókna szklanego - odporne na odkształcanie...
z drugiej strony te plastikowe ładnie odświeżone i odmalowane bardzo fajnie wyglądają.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Johns
Moderator
Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 116
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Przemyśl /podkarpacie
|
Wysłany:
Czw 11:02, 12 Cze 2008 |
 |
Ale ta obudowa świateł z tyłu jest metalowa? Czy się mylę?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Czarza
Początkujący
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sopot
|
Wysłany:
Pią 0:05, 13 Cze 2008 |
 |
tyl jest dokladnie z tego samego co przod...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
McFly
Bywalec
Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Przyszłości
|
Wysłany:
Czw 22:01, 06 Sie 2009 |
 |
Cytat: |
W szczegóły techniczne wdawać się nie będziemy. |
No właśnie James dlaczego? jeżeli masz czas i chęć to byłbym wysoce usatysfakcjonowany gdybyś napisał dokładne dane techniczne DeLo. Bądź jeżeli ktoś inny zna takowe to fajne gdyby je zapodał. Bo np. nie wiem jak tam wygląda kwestia zawieszenia układu kierowniczego i w ogóle mało co wiem.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez McFly dnia Czw 22:07, 06 Sie 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
 |
 |
agrest2104
Początkujący
Dołączył: 10 Gru 2016
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Sob 22:19, 10 Gru 2016 |
 |
Eksperci z branży motoryzacyjnej podkreślają, ze DeLorean był na początku konstrukcją niedopracowaną i pełą wad. Najczęściej powtarzany zarzut to to, że ten "samochód przyszłości" swoimi parametrami zupełnie nie wychodził poza ówczesne standardy. Największym rozczarowaniem była moc silnika i prędkość.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez agrest2104 dnia Pią 13:39, 12 Maj 2017, w całości zmieniany 2 razy
|
|
 |
 |
|